Slijmoor

Helemaal klaar ben ik er mee. Maar dan ook echt helemaal klaar. Een paar dagen kan ik nog accepteren. Ok, als het wat ernstiger is allemaal, dan moet een week nog kunnen en zelfs 2 weken kan ik nog accepteren. Maar 6 weken? Dan denk ik, je kunt ook overdrijven! En dat is nu aan de hand. Dus ik ben er dan ook he-le-maal klaar mee. En dan is het nu ook nog maar de vraag hoe lang het nog gaat duren?

Op 1 januari ben ik ziek geworden, nou ja, ziek? In normale omstandigheden zou ik niet zeggen dat ik ziek was, maar gewoon een verkoudheidje. Dat kan ik het nu niet meer noemen, want een verkoudheid duurt normaal gesproken geen zes weken. Toch?

Natuurlijk, het begon met neusverkoudheid, een week later met keelpijn, weer een week later stekende hoofdpijn (een duidelijk teken van voorhoofdsholteontsteking), nog een week later was ik mijn stem helemaal kwijt (en dat overkomt me echt zelden) en toen dat eindelijk bijna over dreigde te gaan, was mijn oor er klaar mee. Dicht geklapt, nu ook weer 2 weken aan de hand, met wisselende hoorproblemen. Gelukkig maar aan 1 kant, maar dan toch…

Natuurlijk loopt iedereen dan te zeuren dat ik naar de dokter moet gaan, ik geloof daar niet in, maar afgelopen woensdag toch maar gedaan. Natuurlijk compleet nutteloos, want die vertelde precies wat ik al wist. Niks aan de hand op zich met mijn trommelvliezen, dus de buis van Eustachius zit verstopt en dus vocht achter de trommelvliezen. Gaat vanzelf over meneer, maar kan weken tot maanden duren! Maanden??!!! Dat mag ik niet hopen. Mijn oor zit half dicht en het suist!

Druk je oor eens dicht, dan hoor je wat ik op dit moment de hele dag hoor. En dan ben ik de hele dag natuurlijk ook gewoon met muziek bezig. Zwaar vermoeiend dus en energie slopend.

Can I hear a booh?

Slijmoor1

About scattandohuub

Cultural Entrepreneur, bass player, conductor, writer, coach
This entry was posted in Online. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

