Helse pijn

Father Time

Vannacht weer niet kunnen slapen van de verschrikkelijke pijnen, het wordt iedere dag erger. Het begon alweer een paar weken geleden, een bezoek aan de dokter leverde helaas niet zo heel veel op. Hij snapte het allemaal wel, maar dit had toch gewoon zijn tijd nodig en anders moest ik maar terug komen. Maar wat heb je daar aan als je dagelijks veel pijn hebt die iedere dag erger wordt? Ik had niet echt het idee dat ik gehoord werd.

De pijn in mijn benen is nog wel het ergste, ik loop graag, maar merk dat ik dat steeds langzamer ga doen omdat mijn benen teveel pijn doen als ik een beetje doorloop en vaak sta ik een paar uur per dag dus dat wil ik ook niet forceren. Al met al wil ik mijn werk natuurlijk zo lang mogelijk blijven doen, desnoods met wat hulpmiddelen. De ene dag werken pillen het beste en de andere dag kan ik beter voor het slapen maar een goede borrel drinken zodat ik in ieder geval kan slapen.

Zo tegen de kerst begon dan ook de regelmatige hoofdpijn, de dokter nog een keer gebeld, maar dat was volgens hem slechts een bijwerking. Ben wel klaar met zo’n dokter, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken, maar wilde er liever gewoon vanaf. Er tegen mensen om me heen over klagen heb ik ook geen zin in, dus ik acteer iedere dag, alsof er niets aan de hand is, ondertussen in stilte lijden van de helse pijnen. En dan nu sinds 2 dagen echt steeds meer last en de vervelende zeurderigheid in mijn armen begon ook al op te spelen.

Tot afgelopen nacht de pijn echt ondragelijk werd, ik had het idee alsof mijn armen eraf getrokken werden, stel je een gehaktmolen voor waar je armen in verdwijnen, niet dat ik dat ooit meegemaakt heb, maar ik kan me nu bijna levendig voorstellen hoe dat moet voelen, verschrikkelijk gewoon. Ik wist ook gewoon niet wat ik moest doen, naar beneden gaan en een fles alcohol achterover slaan, of 10 ibuprofen’s tegelijk slikken, wat me sterk afgeraden was door de dokter. Hij was natuurlijk bang dat ik erin zou blijven, wat nu ook weer niet de bedoeling was. Maar die pijn! Verschrikkelijk!

Nu zit ik hier op de bank naar een vrolijke Gerard Ekdom te kijken bij de Top2000, maar ik kan er niet van genieten, overal pijn, in mijn hele lichaam! Een klein stukje bewegen is al ondragelijk en eten doorslikken lukt ook al niet meer, weet niet hoe ik zo de dag door moet komen, mijn tijd glipt langzaam door mijn vingers.

tijd

Gelukkig is het vannacht over, om 00.00 uur begin ik weer vooraan!

Vader Tijd

Prettige jaarwisseling allemaal! 😉

About scattandohuub

Cultural Entrepreneur, bass player, conductor, writer, coach
This entry was posted in Fictie, Online. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

