Een schoen

Ik ben er best al wel een tijdje mee bezig en hoopte ook echt dat het ging lukken, maar met alle discussies van de afgelopen jaren was dat allemaal nog maar de vraag.

Want laten we eerlijk zijn, in de hele wereld wordt er over ons gesproken wat dit onderwerp aangaat, tot aan de verenigde naties toe, zelfs de Amerikaanse president heeft er een mening over. Moet er nu wel een zwarte piet zijn of niet? 

Zonder me echt met die discussie te bemoeien (Ik begrijp beide kanten)  maar ondertussen wel nog even te benadrukken dat ik het ook wel een commercieel feest vind, is het natuurlijk wel jammer dat het echte kinderfeest hierdoor een beetje in de schaduw is komen te staan.

Ook al ben ik zelf het feest al heel wat jaren geleden ontgroeid en hoeft het voor mij persoonlijk ook niet perse, ik zie wel dat kinderen ervan genieten dus waarom zouden we dat met zijn allen voor hen verpesten.

Natuurlijk ben ik zelf ook nog steeds gelukkig als ik iets krijg en omdat het dit weekend het grote feest is, heb ik een van de mooiste cadeaus gehad die ik me sinds maanden kan wensen: Een vrij weekend!

Of je nu vanavond surprise hebt, samen gaat gourmetten of morgenochtend je kinderen verrast met de vele cadeaus: Geniet ervan!

En dan morgen dat vreemde stel weer snel terug naar Spanje, of was het Turkije? 😉

En dan hopelijk weer een paar maanden af van die discussie!

  

About scattandohuub

Cultural Entrepreneur, bass player, conductor, writer, coach
This entry was posted in Cultural, Online, Politiek and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

