Niet relevant

Ik wilde vandaag een blog schrijven over ergernissen in het verkeer en heb nog vele andere onderwerpen in mijn hoofd om over te schrijven.

Maar door de gebeurtenissen in Parijs zijn al die onderwerpen niet meer belangrijk, slechts kleine futiliteiten in mijn hoofd.

Natuurlijk zal ik deze onderwerpen nog wel eens aansnijden, want ik kan en wil niet buigen voor terrorisme en mijn leven daardoor laten beheersen. Dus vrachtwagenchauffeurs, jullie zijn nog niet van me af, het wordt slechts uitgesteld.

Maar de komende dagen gaan mijn gedachten uit naar de slachtoffers en nabestaanden van de laffe aanslagen in Parijs, verder geen woorden voor.

Let’s make music, not to forget but to remember!

 

About scattandohuub

Cultural Entrepreneur, bass player, conductor, writer, coach
This entry was posted in Online, Politiek and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

